A gyári 45Ah akkumulátor helyére, 68 Ah akkumulátort építettünk be, a lefogatást kis mértékben módosítani kell, ill. a tálcát ki kell venni, hogy elférjen a nagyobb alapterületű akkumulátor. A gépjárműben
Topin 6C80 Gilera motorkerékpárba
Topin 6C80 spirálcellás akkumulátort szereltünk be egy Gilera FXR 180 ccm motorkerékpárba. A gyári kábelezést nem kell módosítani, az eredeti akkumulátor helyére pont befér, kicsit alacsonyabb.
Optima YELLOW TOP Honda CRV
A HONDA CRV-ben 54523 akkumulátor helyett kis sárga Optima került a Hi-Fi rendszer kiegyensúlyozottabb működése érdekében.
PC680 BMW motorkerékpárba
PC680 akkumulátort szereltünk BMW R115 GS boxer motorkerékpárba. Figyelem! Nem kell a benzintankot leszerelni, elég csak megemelni (engednek annyit a csövek) az akkumulátor cseréhez. Csak a levegőbeszívó műanyag csonkot
PC925 Mercedes 500SL
A speciális 150 mm magas gyári indító akkumulátor helyére PC925 akkumulátort építettünk be, az autón az eredeti csatlakozókat nem módosítottuk.
Dupex D31R Lacetti TCDi 16V 2.0TD
Dupex 115D31R típusú akkumulátort szereltünk Lacetti TCDi 16V 2.0TD személygépkocsiba.
Opima REDTOP Ganz áramfejlesztőbe
A GANZ MOTOR Kft megkeresésére megvizsgáltuk egy 40 literes 1,5GWatt –os gázüzemű áramfejlesztőt indítási lehetőségét OPTIMA 850 akkumulátorokkal. Az eredeti akkumulátorok 210Ah-s teherautó akkuk voltak. Az indító rendszer feszültsége
EK 700 Crysler Voyager
EK 700 Micro-Hybrid technológiás akkumulátort szereltünk egy Crysler Voyager 2.5 CRD-be. A képen jól látható az akkuélettartam növelő hővédő fólia.
Dupex akkumukátor Chevrolet Captivába
Dupex D31R akkumulátort szereltünk dízel Captivába, az eredeti lefogató fül, átbujtatva az akku füle alatt. Van másik lefogatási megoldás is: Hilti szalaggal helyettesítettük az eredeti gyári lefogatást,