Minden termék adatlapjánál feltüntetjük a kezelés módját és a szükséges mennyiséget. A kezelés menete nagyon egyszerű, a terékeket üzemi hőmérsékleten, kiszereléstől függően csak bele kell önteni, nyomni vagy fújni a kezelendő alkatrészbe, ahogy az alábbi videón is látható:
Benzines és dízel motorokhoz
Váltókhoz és áttételekhez
Szervo kormányokhoz
Üzemanyag-szivattyúkhoz
Kis és kétütemű motorokhoz
XADO zsírokRevitalizáló gél használata benzines és dízel motorokhoz:


A kezeléshez használandó Xado tubusok számát a táblázat mutatja a motor szükséglete szerint.
1. lépés
- üzemi hőmérsékletű motorba nyomja bele a XADO tubus tartalmát az olajfeltöltő nyíláson keresztül.
- Üresjáratban járassa a motort legalább 5 percig.
2. lépés
- 100-200 km után ismételje meg az 1. lépést.
3. lépés
- 100-200 km után ismételje meg az 1. lépést.
- Ez után a revitalizálást 1500 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.
Figyelem!! A kezelés végéig NE CSERÉLJEN olajat!
- A kezelés üresjáratban is kivitelezhető. Ekkor 4 óra egyenértékű 200 km-rel.
- Új motorok esetében egy lépésben végrehatható a kezelés 2 tubus használatával.
A motor olaj szükséglete (liter) | 2 – 10 | 11 – 20 | 21 – 30 |
Tubus (darab) | 3 | 6 | 9 |
Kezelés menete | 1+1+1 | 2+2+2 | 3+3+3 |
Tubusok új motorokhoz (darab) | 2 | 4 | 6 |
Revitalizáló gél váltókhoz és áttételekhez:

- Nyomja bele a XADO tubus tartalmát a váltó vagy áttételház olajfeltöltő nyílásán keresztül a következő táblázat szerint.
Olaj szükséglet (liter) | Tubusok száma | Kezelés menete |
1 – 2 | 1 | egyszeri |
2 – 5 | 2 | egyszeri |
5 – 8 | 3 | egyszeri |
2. A revitalizálást 50 óra vagy 1500 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.
Figyelem!
- A revitalizáció első jele, hogy már néhány km után csökken a váltó zaja . Amennyiben a további zaj csökkenés megáll, akkor a váltó már nagyon kopott és dupla adag szükséges a kezeléshez.
- ha 100-200 km után sem érzékelhető javulás, akkor valószínűleg nem a váltó kopása okozta a hibát.
- NEM HASZNÁLHATÓ AUTÓMATA VÁLTÓKHOZ!
Revitalizáló gél szervokormányokhoz

- Nyomja bele a XADO tubus tartalmát a szervo olajfeltöltő nyílásába (1,5 literenként 1 tubust) .
Kenőanyag kapacitás (liter) | Tubusok száma (darab) | Kezelés menete |
2 – 4 | 1 | egyszeri |
4 – 10 | 2 | egyszeri |
10 – 16 | 3 | egyszeri |
2. Miután beöntötte a gélt, forgassa el a kormányt 5-ször, 10-szer.
3. A revitalizálást 100 óra vagy 3000 km után tekinthetjük teljesen befejezettnek.
Figyelem!
- Már az első néhány kilométer után is javulást kell tapasztalnia (simább , halkabb működés).
- ha 100-200 km után sem érzékelhető javulás, akkor valószínűleg nem a szervo kopása okozta a hibát.
Revitalizáló gél üzemagyag-szivattyúkhoz

Nagynyomású üzemagyag-szivattyú kezelése
- Nyomja bele a XADO tubus tartalmát az üzemanyag tartályba, amiben csak minimális üzemanyag legyen .
- Töltse fel az üzemanyagtartányt (40-60 liter).
- Használja a gépkocsit szokásosan.
- A revitalizálást 100 óra után tekinthetjük teljesen befejezettnek. .
Figyelem!
- Már az első néhány kilométer után is javulást kell tapasztalnia (csendesebb működés, kisebb vibráció, kevesebb füst).
- Nagyon elkopott szivattyú esetén dupla adag javasolt.
- ha 100-200 km után sem érzékelhető javulás, akkor valószínűleg nem az üzemanyag-szivattyú kopása okozta a hibát.
XADO MOTO (robogókhoz, láncfűrészekhez, fűnyírókhóz, stb.)

1. lépés
- Nyomja bele a tasak tartalmát az üzemanyag tankba ( Ajánljuk, hogy a gélt előbb oldja fel egy kis olajban 40-50°C hőmérsékleten vagy a benzinben 20°C felett).
- Használja a motort normálisan.
MEGJEGYZÉS: Kis motorokhoz használjon 1 MOTO tasakot 4 liter üzemanyaghoz.
2. lépés
Ismételd meg az 1. lépést, amikor kifogy az üzemanyag (Teljesen fogyassza ki az üzemanyagtartályt).
3. lépés
Ismételd meg a 2. lépést.
Használati utasítás nem keverék üzemű motorokhoz
1. lépés
- Járassa a motort, amíg az el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
- Nyomja bele a tasak tartalmát az olaj tartálya
- Indítsa be a motort és járassa üresben legalább 2 percig.
- Használja a motort normálisan.
2. lépés
Ismételje meg az 1. lépést 150-200 km vagy 4 óra üresjárat után .
3. lépés
Ismételje meg a 2. lépést
XADO zsírok



XADO zsírok egy teljesen új termék , bármilyen mechanika, gép alkatrészeihez használható amelyekhez zsírt használnak kenésre. Egyik XADO zsír sem fog elfolyósodni 10,000 r.p.m. fordulatszám alatt. A használandó zsír mennyisége mindíg az adott alkatrész igénye határozza meg, és az adott mechanika, gép szervíz utasítása az irányadó.
Felhasználási területek: vízpumpa csapágyak, kerék csapágyak, csapágygolyók, tengelyek, stb. Az iparban – bármilyen alkatrész, ami a legkisebb mozgást is végzi egészen az atomerőmű turbináig.
„PROTECTIVE” XADO-zsír
Ezen legújabb zsír szabadalmaztatott alkotó eleme a xado revitalizáló és az EP coplex-en alapul. A zsír különösen hatékony csapágyak kopás elleni védelmére (10 000 rpm fordulatszámig). Az alkatrész 10%-os kopásáig használandó. Az alkatrészt félig lepje el a zsír.
Kiszerelés 12 ml tasak, 125 ml polypack,1 kg. doboz. 125ml körülbelül egy közepes gépkocsi (pl VW Passat) 4 darab féltengely csuklójának a kezelésére elegendő.
Új mechanikákhoz és alkatrészekhez ajánlott!
„RESTORING” XADO-zsír
Ezen legújabb zsír szabadalmaztatott alkotó eleme a xado revitalizáló és az EP coplex-en alapul. A zsír különösen hatékony csapágyak kopás elleni védelmére és feljavítására (10 000 rpm fordulatszámig). Az alkatrész 50%-os kopásáig használandó. Az alkatrészt félig lepje el a zsír. Ajánlott az alkatrész megtisztítása a régi zsírtó mielőtt a „Restoring” XADO-zsírt használjuk. Amennyiben az adott alkatrész megkívánja a zsír időszakos cseréjét, akkor a későbbiekben a „Protecting” zsír használata is elegendő.
Kiszerelés 12 ml tasak, 125 ml polypack,1 kg. doboz. 125ml körülbelűl egy közepes gépkocsi (pl VW Passat) 4 darab féltengely csuklójának a kezelésére elegendő.
„REPAIRING” XADO-zsír
Ezen legújabb zsír szabadalmaztatott alkotó eleme a xado revitalizáló és az EP coplex-en alapul. A zsir különösen hatékony erősen elkopott csapágyak megjavítására (10 000 rpm fordulatszámig). Az alkatrész 80%-os kopásáig használandó. Az alkatrészt félig lepje el a zsír. Ajánlott az alkatrész megtisztítása a régi zsírtól mielőtt a „Reparing” XADO-zsírt használjuk. Amennyiben az adott alkatrész megkívánja a zsír időszakos cseréjét akkor a későbbiekben a „Protecting” zsír használata is elegendő.
Kiszerelés 12 ml tasak, 125 ml polypack,1 kg. doboz. 125ml körülbelűl egy közepes gépkocsi (pl VW Passat) 4 darab féltengely csuklójának vagy 12 csapágy kezelésére elég. 12ml körülbelül 1-2 gépkocsiban használt csapágy kezelésére alkalmas.
Ne használja új mechanikákhoz vagy alkatrészekhez!